Esmalt võimeldi end soojaks ja siis võisid suusamängud ja -võistlused alata. Suuskadel lapsed mängisid kulli ning kelgutajad vedasid üksteist kelkudel ümber kooli staadioni. Sellele järgnes teatevõistlus, mis oli kelgutajatel ja suusatajatel analoogne-võimalikult kiiresti tuli läbida teekond torbikuni ning tagasi, et järgmine võistkonnakaaslane saaks startida. Erinevus seisnes aga selles, et suusatajate võistkonnad läbisid tee suuskadel aga kelgutajate võistkonnad kelkudel, teineteist lükates.
Lapsed näisid ise kogu üritust igati nautivat.
Tegime intervjuu kehalise kasvatuse õpetaja Pärnaga, kellelt küsisime algklasside suusatamisoskuse kohta, õpilaste suhtumisest suusatamisse ja Tema arvamust suusapäevade kohta.
Helme Pärn: Suusatamises mängib olulist rolli tasakaal ja koordinatsioon. Libisemine suuskadel nõuab dünaamilse tasakaalu omandamist. Lähtudes eeltoodule võib algklassi õpilaste suusatamisoskuse valdavalt hinnata heaks.
Suusapäeval ja ka suusatundides kasutavad õpilased enda suuski, hetkel koolis ei toimi suusalaenutus.Suusapäevast osavõtt oli rohkearvuline.
Isiklikult rvan, et algklassi õpilastele meeldib suusatamine kuna suusa- ja kelgupäev pakub suusatundidele meeldivat vaheldust.
pildid, tekst: Anete
küljendus: Karl Sander
No comments:
Post a Comment