Tuesday, November 2, 2010

Spordinurk

Intervjuu Madisega


  • Miks hakkasid tegelema just sõudmisega?
  • Mu sõber ja klassivend Heini tutvustas mulle sõudmist kaasa aitas ka fakt, et mulle meeldivad ääretult rasked ja kurnavad treeningud.
  • Millised on sinu suurimad saavutused?
  • Saavutasin Eesti meistrivõistlustel üksikaerukahepaadil teise koha.
  • Kui tihti sa nädalas trenni teed?
  • tavaliselt vähemalt kuus korda nädalas aga suvel võib kuni 12 korda nädalas toimuda.
  • Soovid sa veel midagi lisada?
  • Sõudmine pole naljaasi, kes julgeb võib proovida. Trennide kõrvalt jääb vähe aega tüdrukute jaoks-Olen vallaline!
Pildi autor: Tallinna sõudeklubi
Tekst: Karl Sander



Intervjuu Erviniga

  • Kus klubis sa mängid ja kaua oled sa jalgpalliga tegelenud?
  • Mängin JK Tallinna kalevis ja augustis sai 8 aastat täis.
  • Miks valisid just jalgpalli?
  • Valisin jalgpalli tänu sõbrale, kes mind trenni Vedas-tundus lõbus ja kuna mulle meeldib meeskonna töö siis jäingi jalgpalli juurde.
  • Millised on sinu suurimad saavutused?
  • Olen mänginud 2 aastat Eesti meistriliigas ja korduvalt olnud ka mitmetel turniiridel parim mängja ja väravakütt.
  • Soovid sa veel midagi lisada?
  • Suvel mängin jalgpalli kõrvalt ka rannajalgpalli, rannajalgpall meeldib mulle kuna tore on liival joosta ja ilusaid naisi vaadata.
Pildi autor: Egert Oiov
Tekst: Karl Sander






Intervjuu Gerliga

  • Kui kaua oled sa võrkpalliga tegelenud ja mis klubis sa mängid?
  • Hetkel käib viies aasta ja mängin VK Tähes. Treeningud toimuvad siin samas Lilleküla Gümnaasiumis.
  • Miks valisid just võrkpalli?
  • Lihtsal põhjusel, nimelt olin korvpalli jaoks liiga lühike ja jalgpalli jaoks liiga aeglane.
  • Millised on sinu suurimad saavutused?
  • Olen mitmekordne tallinna meister ja hiljutistest saavutustest võib esile tuua Eesti karikavõistluste neljanda koha.
  • Sooviksid sa veel midagi lisada?
  • Mängige kõik võrkpalli!
Tekst: Karl Sander

Pilt: Maret Kimmel






Intervjuu Kerdiga



  • Kui kaua oled sa jalgpalliga tegelenud ja mis klubis mängid?
  • Kuskil 7 aastat ja palli taon JK Tallinna kalevis.
  • Miks valisid hobiks just jalgpalli?
  • Enne seda olin käinud paljudes erinevates trennides nagu korvpall ja kergejõustik aga need ei sujunud nii nagu oleksid võinud. Ühel ilusal suvisel päeval tuli ema minu juurde ja küsis kas ma soviksin minna jalgpallitrenni. Mõtlesin et miks mitte ja läksin, see ala on olnud mulle kõige rohkem meeltmööda. Aitäh ema!
  • Millised on su suurimad saavutused?
  • No kuna ma olen väga tagasihoidlik inimene siis raske on rääkida saavutustest aga suutsime ükskord tulla noorte meistrivõistlustel hõbemedalile
  • Sooviksid veel midagi lisada?
  • Olge mõnusad ja jalgpall tagab pika eluea!

Tekst ja pildid: Karl Sander






Intervjuu Jenniferiga

  • Miks valisid just tantsimise oma hobiks ja mis stiili sa täpsemalt tantsid?
  • Hea küsimus. Vanemad mind kusagile ei suunanud, kui noorem olin. Klassiõde läks mul tantsima ja tahtsin ise ka minna. Kuna kolmas klass oli sel ajal lõpule jõudmas, arvas ema mul, et läheksin siis, kui olen neljandas klassis. Ja nii ma läksingi. Seega läksin tänu oma endisele klassiõele. Hetkel tantsin showtantsu, aga olen tegelenud hip-hopiga, vabatantsuga, jazziga jne. Isegi võistlustantsuga olen tegelenud.
  • On sul ka mõningaid saavutusti tantsimises?
  • Olen käinud mitmetel võistlustel, kuid arvan, et minu kõige suurem saavutus on see, et annan ise tanstutunde.
  • Oled juba praegu tantsuõpetaja, on sellega seoses ka tulevikuplaane?
  • Võimalik. Ei oska hetkel öelda. Gümnaasiumi lõpuni kavatsen kindlasti tunde edasi anda ja eks edasi vaatab, mis saab.
  • Sooviksid veel midagi lisada?
  • Tants on üks parimaid viise sportimiseks, meelelahutamiseks ja stressi maandamiseks.



Tekst ja pildid: Annika

No comments:

Post a Comment