Monday, January 24, 2011

Arvamusnurk

                                            Anna Gontsarova 11b

Kuidas suhtud meie kooli üritustesse?
Üldiselt olen rahul, kuid neid võiks veel rohkem olla.

Milline üritus on sinu lemmik? 
Neid on päris palju, kuid lemmikud on üritused kus osa võtavad mitmed klassid. Näiteks: inglise keele päev, tantsuvõistlus, vene keele päev jne.


Kas on ka mõni selline üritus, kus igal aastal kindlasti osaled?
Kindlasti. Vene keele päevas, inglise keele päevast ja tantsuvõistlusest võtame tüdrukutega alati osa.


Kuidas oled rahul e-kursusega?
E-kursus muudab koolielu huvitavamaks.


                                       Külli-Carmen Gratškov 10a

Kas olete külastanud meie blogi?  Kas jääte rahule kajastustega?
Jah olen külastanud blogi ning siiamaani olen rahule jäänud.

Kas olete valmis selleks, et järgmine aasta ise ka kajastada?
Jah ma ootan seda väga. Terve see e-kursus tundub väga huvitav ja nõuab koostööd.
 
Kuidas olete rahul meie kooli üritustega? Milline on teie lemmik? 
Kõik keelepäevad on huvitavad, kuid lemmik on inglise keele päev.



                                        Mihkel Riiman 11a 
                                             

Kuidas suhtud e-kursusse?
Minu arvates on e-kursus igati huvitav ja lõõgastav võrreldes koolipingiga. ( väga lahe, mõnus, kipa)

Kas sa oled rahul meie kooli üritustega?
Ma olen väga rahul meie kooli üritustega ja kuidas ei saakski olla, kui meil on väga hea ja tasemel huvijuht. Ilma temata poleks suurt midagi.

Milline üritus sinu lemmik on?
Minu lemmikud on inglise keele ja vene keele nädalad.

Kas osaled alati erinevatel üritustel?
Päris kõigis ei jõua osaleda, kuid enamuses ikka. 

Intervjuu: Karolin Saarits
Pildid: Kristel Hannus




 



                                                

No comments:

Post a Comment