Thursday, January 13, 2011

Edgar Savisaar ja tema meeskond kohtus Kristiine elanikega

12.jaanuaril Tallinna Lilleküla Gümnaasiumis vastas Edgar Savisaar ja tema meeskond Kristiine elanike küsimustele. Päevakajalistele küsimustele aitas kaasa vastata ka Kristiine linnaosa vanem  Mihhail   Korb, Tallinna abilinnapead Deniss Boroditš, Yana Toom, Taavi Aas, Merike Martinson ning Eha Võrk.
Seni oli Savisaar käinud kohtumas kuues Tallinna  linnaosas. Selliste kohtumiste idee sai Savisaar  Helsingist,  kus sealne linnapea korraldab sarnaseid üritusi.''Igal pool on tõesti olnud saalid rahvast täis,  inimestel on  olnud huvi.  Minul on kaasas siin mapp, kus on üle 60 erineva küsimuse,'' rääkis Savisaar avakõnes.
Kohtumise eesmärgiks oli vastata kodanike küsimustele, kuulata nende arvamusi ning ettepanekuid.
Küsimusi sai eelnevalt esitada kuni 10. jaanuarini Kristiine meiliaadressile või saata need Tallinna ajalehele. Paar kodanikku said ka võimaluse esitada oma küsimuse kohapeal.
Üldiselt räägiti lumeoludest Tallinnas, lasteaia  kohtade vähesusest, erinevatest  hooldamata riigimaadest, mitmesugustest oluliste hoonete rajamisest, kanalisatsioonist ning  muidugi ka parkimistingimustest Kristiine linnaosas.''Selles mõttes on Kristiine õnnetu linnaosa, tänaseks on linn temast üle kasvanud. Õnneks on mitmed ühistud aktiivselt tööle hakanud, et probleem lahendada,'' nentis ka Tallinna abilinnapea Deniss Boroditš.
Muuseas  tunnustati  ka  parimaid  korteriühistuid,  tänu kellele on Kristiine linnaosa
on muutunud veelgi kaunimaks. Õnnitleti ka jõulude ajal lapsevanemaks saanud abielupaari ning kingiti mitmele auväärsele ning julgele kodanikule raamat.
Kohtumist edastab ka telekanal TV14 neljapäeval, 13.jaanuaril kell 21.30 ja kordusena laupäeval, 15.jaanuaril kell 18.30.



Üks vanem naisterahvas oli nõus Tallinna Lilleküla Gümnaasiumi 11b klassi ajakirjanikule andma lühikese intervjuu.

Kas olete juba otsustanud mis erakonna poolt Te märtsis hääletate? Miks?
Vaadake, minul on probleem. Ja kui mul aidatakse probleem lahendada, siis ma tean,
keda ma valin. Ma ei tule rõõmuga uksest sisse, et ''oo jaa'' ma tõstan selle erakonna poolt käe!

Mis ootustega Te täna siia tulite?
Ma tulin lootusega, et ma saaksin vastuse sellele probleemile. Mul on üks transpordi
probleem Kristiine linnaosas. Ma sain Taavi Aasa käest kirjaliku vastuse, kuid see
ei rahulda mind.

Kas ja kuidas Te olete euro rahaga harjunud?
Ma harjun veel! Mulle tundub, et läheb hästi. Aga ma olen sellises eas, kus sul on kahte sorti prillid. Ühega loed raha ja teisega vaatad näkku. Lihtsalt tekib probleem, et peab poes
prille vahetama.

PILDIGALERII

Tekst/video/esitlus: Greta Joost
 Pildid: Kaspar Koosma 

No comments:

Post a Comment