Sunday, October 3, 2010

Rahvusvahelised õpetajad eTwinningu raames meie koolis

1. oktoobril külastasid meie kooli rahvusvahelised õpetajad,kes sattusid siia eTwinningu projekti raames. eTwinning on projekt,mille eesmärk on ühendada euroopa koole,kasutades erinevaid info-ja sidevahendeid. Kõik toimib väga lihtsalt.Kaks erinevate riikide kooli pannakse paari. Nad peavad üksteisega suhtlema läbi interneti,kas siis meilide või videokõnede abil. Selline suhtlemine arendab koolides uusi tehnoloogilisi oskusi. Omavahel jagatakse erinevaid õppimismeetodeid. eTwinninguga  kaasneb ka erinevate kultuuride tundma õppimine.Üks projekt kestab ühest nädalast kuni ühe kuuni. Seejärel valitakse uued paarid.

Meie koolis tehti külalistele esmalt kooli peal väike tutvustav ringkäik. Rahvusvaheliste õpetajatega olid kaasas õpetajad Meeri Sild ja Liis Olt. Näidati ka meie kooli raamatukogu ning õp. Meeri Silla klassi. Hiljem suunduti arvutiklassi,kus õp.Sild rääkis tehnoloogilistest vahenditest,mida meie kasutame ning tuvustas õppimismeetodeid. Kõik külalised jäid üritusega väga rahule.


 
 
 
 
Mis on teie nimi?
Timo Jaatinen.
Kus Te pärit olete?
Soomest.
Mida Te teate e-Twinningu kohta?
Mitte palju,ma just alustasin sellega.Tegelikult ma üldse ei plaaninud seda teha, aga kaks nädalat tagasi keegi ütles mulle, et on olnud tühistamine ja oli vabu kohti ning ma olin huvitatud.
Mida Te arvate Eestist?
Eesti on okei,naaberriik siiski. Olen siin teist korda.
Kuidas Teile meie kool meeldis?
Palju parem kui meil. Mulle meeldib, see on just renoveeritud.
 


Mis on Teie nimi?
Maria Kütner
Mida kujutab endast e-Twinning?
Üle euroopaline veebipõhine koostööprogramm, kus  erinevad Euroopa koolid saavad teha veebipõhiselt koostööprojekte, kasutades  kaasaegseid vahendeid.
Olete Eestist pärit?
 Mina olen jah Eestist pärit, mina olen tegelenud selle programmiga tema algusloost alates. See algas  viis aastat tagasi Brüsselis. Olen selle programmi juures olnud tema süüniloost siiamaani.



Kuidas on Teie nimi?
Minu nimi on Julia
Kust Te pärit olete?
Olen pärit Lätist.
Mida kujutab endast e-Twinning?
Ma ei oska sellele vastata, kuna see on minu jaoks esimene kord ja ma proovin endale selgeks teha , mis see on.
Kuidas Teile Lilleküla kool meeldib?
Mulle väga meeldib . See on minu jaoks täielik üllatus, kuna mina töötan koolis, mis asub kesklinnas ,see on väga vana ehitis ja klassiruumid on ka väga väikesed. Kahjuks pole seal ka parim valgustus. Siin on hea, väga-väga hea.




Rohkem pilte päevast saab vaadata siit .


Tekst (kasutatud wikipeedia allikat): Teele
Intervjuud: Agne ja Jennifer
Pildid: Artur

No comments:

Post a Comment