Thursday, October 14, 2010

Alari Kivisaar:"Ära esine, ole see, kes sa oled."




13. Oktoobril käis Alari Kivisaar meie koolis, ning pidas loengu gümnaasiumile. Ta rääkis oma elust, tööst teles ja raadios ning hobidest. Tegin ka väikese intervjuu.


Kaua te olete raadios töötanud?
Umbes 10 aastat.



Millised on positiivsed ja negatiivsed küljed raadiotöös?
No minu töö negatiivne külg on, ma ei saa siin eriti originaalitseda, ärkamine kell viis hommikul. See on raske, jutud selles, et pärast on päev vaba pole õige. Olen kell kümme sama väsinud kui inimene, kes lõpetab kell kuus õhtul töö. Päev on vaba kuid möödub nagu vati sees.
Positiivne külg on see, et mulle meeldib see töö, ega ma muidu ei saaks seda teha. Ütleme ka nii, et mõnus tubane töö.




Omadused, mis peavad olema heal saatejuhil?

Peab olema annet, peab oma asja ajama täieliku pühendumusega. Ära esine, ole see, kes sa oled. Ära karda välja öelda oma arvamust, juhul kui sul see on.


Kas teile meeldib rohkem töödata teles või raadios? Miks?

Raadios, sest siis on kõik sinu kätes. Raadio on meil maailmatasemel.




Kas teile meeldib saadet juhtida või ise osaleda? Miks?

Sõltub saatest, mõlemad on toredad. Kui on selline tore veinimõisa saade siis on väga chill. Vahelduseks on väga mõnus kui keegi teine juhib saadet.




Mis eriala te olete lõpetanud? Mis koolis õppinud?

Ma ei ole mingit eriala lõpetanud. Käisin Tartu 12. keskkoolis. Ülikoolis õppisin rahanduse ja krediidi erialal, aga see jäi pooleli. Võtsin vastu otsuse hakata DJ-ks. Pühendusin ainult sellele ja ei ole pidanud kahetsema.




Millal alustasite fotograafiaga?

Fotograafiaga alustasin umbes viis aastat tagasi.




Mis ajendas teid fotograafiaga tegelema? Mis innustas?

Ühel hetkel see lihtsalt juhtus. Lugege mu raamatut, seal on kõik täpsemalt, pikalt, laialt kirjutatud.





Pilte saab vaadata SIIT.
Intervjuu: Kristiina

Pildid: Teele

No comments:

Post a Comment