Tuesday, December 14, 2010

Jõululaat

Teisipäeval, 14.detsembril toimus meie koolis Jõululaat, kus müüjateks olid algklasside õpilased. Laudadel oli näha kooke, muffineid ning muid magusaid suupisteid. Samuti müüdi ka ehteid. Ostjaid oli palju ning huvi ürituse vastu oli nii suur, et see muutis esimesel korrusel liikumise peaaegu et võimatuks. Loodame, et taolisi laatasid toimub meie koolis veelgi. Hea vaheldus on osta laadalt õpilaste enda tehtud maiustusi, eelistades neid puhveti saiadele.



Tegusal Jõululaadal saime hetke vestelda Helena Sarapuuga 4B klassist. Huvi pakkus meile just tema müügilaud. Tahtsime rohkem teada müüdavate ehete kohta ja emotsioonidest seoses Jõululaadaga.

Helena Sarapuu

Kuidas teile meeldib selline üritus meie koolis?
Väga tore üritus. Mulle meeldib, et saan siin inimestega suhelda ja oma ehteid müüa. Hea, kui pikad vahetunnid on sisustaud millegi põnevaga.

Kas osaleksite ka järgmistel laatadel meie koolis?
Muidugi! Üldse, mulle meeldivad sellised üritused. Olen osalenud ka Kristiines paljudel teistel laatadel. Selliseid üritusi võiks tihemini toimuda.

Kas ehted on teie enda kätetöö?
Värvilisest savist kõrvarõngas on peamine kaup. Meisterdan need kõik ise. See on minu hobi, kõrvarõngad valmivad kiiresti ja lihtsalt ning nende tegemine on väga huvitav. Disain on samuti minu poolt. Teen veel igasuguseid ripatseid ja käevõrusid ja ka muid ehteid. Kannan ka ise oma ehteid.

Helena Sarapuu kätetöö

Millele kulub teenitud raha?
Peamiselt uutele materjalidele. Peamine põhjus ei ole aga ikkagi raha. Teen seda, sest see meelib mulle väga. Tegelen ka õpilasfirma asutamisega, et saaksin tulevikus tutvustada ja müüa oma ehteid ka internetis.

Kas hobi ja muud tegemised, mis kaasnevad sellega, ei hakka segama teie õppimist?
Kindlasti mitte. Õppimine on alati esimesel kohal. Hobiga sisustan ma oma vaba aega.

Kokkuvõte: Andra Tell
Intervjuu: Krete Beljaev
Fotod: Laura Lepp
Küljendus: Martin Roosna

No comments:

Post a Comment